4.11.11

Comucació oral, escrita i digital: Síntesi de la classe del divendres 4 de Novembre

Al començar la sessió en gran grup la Rosa ens ha llegit dues poesies extretes del llibre Poesies amb suc.

Aquestes s’anomenaven “Tragèdia d’una coma” i “Conjunt per mirar d’aprovar sense estudiar”.

Després hem procedit a visualitzar un vídeo de Guillermo Orozco del qual es poden destacar alguns punts importants:





 



També hem analitzat diferents anuncis: 
ANUNCI 1: GALERIAS 
· Pluja d’idees: exageració, alegria, caos, aburriment, etc. 
· Què ens agrada?: la música, que hi ha acció, les imatges en moviments, que és innovador i trencador, etc. 
· Anàlisis: 
  • La llum va guanyant color 
  • La música 
  • Hi ha una veu en off (masculina i profunda) que s’intetiza les imatges 
  • Acció: posen valor en alça les trepalleries 
  • Fan ús de la càmara lenta -> accentua allò que s’està trasmeten 
  • L’objectiu és persuadir al públic 
  • No es trasmeten valors 
ANUNCI 2: GOLF WOLKSWAGGEN 
· Associa tenir un golf amb tenir èxit, ser afortunat i ser feliç. 
· Va adreçat a una franja concreta d’edat. 
· Està en blanc i negre: això implica serietat i que no es vol destacar res. 
· La música que apareix és una música clàssica, elegant, melancòlica i misteriosa. 
· Diu que tots necessitem una cosa en la que confiar. 
· Porta un missatge subliminal (Per molt fracassat que siguis si tens un golf mai et fallarà) que s’ha de saber interpretar i llegir. 
ANUNCI 3: COLÒNIA DE BARBIE 
· Juguen amb els valors. 


Jo he buscat dos anuncis que consider-ho que són els millors que he vist mai. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada