Al començar la sessió en gran grup la Rosa ens ha llegit dues poesies extretes del llibre Poesies amb suc.
Aquestes s’anomenaven “Tragèdia d’una coma” i “Conjunt per mirar d’aprovar sense estudiar”.
Després hem procedit a visualitzar un vídeo de Guillermo Orozco del qual es poden destacar alguns punts importants:
També hem analitzat diferents anuncis:
ANUNCI 1: GALERIAS
· Pluja d’idees: exageració, alegria, caos, aburriment, etc.
· Què ens agrada?: la música, que hi ha acció, les imatges en moviments, que és innovador i trencador, etc.
· Anàlisis:
- La llum va guanyant color
- La música
- Hi ha una veu en off (masculina i profunda) que s’intetiza les imatges
- Acció: posen valor en alça les trepalleries
- Fan ús de la càmara lenta -> accentua allò que s’està trasmeten
- L’objectiu és persuadir al públic
- No es trasmeten valors
ANUNCI 2: GOLF WOLKSWAGGEN
· Associa tenir un golf amb tenir èxit, ser afortunat i ser feliç.
· Va adreçat a una franja concreta d’edat.
· Està en blanc i negre: això implica serietat i que no es vol destacar res.
· La música que apareix és una música clàssica, elegant, melancòlica i misteriosa.
· Diu que tots necessitem una cosa en la que confiar.
· Porta un missatge subliminal (Per molt fracassat que siguis si tens un golf mai et fallarà) que s’ha de saber interpretar i llegir.
ANUNCI 3: COLÒNIA DE BARBIE
· Juguen amb els valors.
Jo he buscat dos anuncis que consider-ho que són els millors que he vist mai.
Jo he buscat dos anuncis que consider-ho que són els millors que he vist mai.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada